2012 balandžio 25
Kategorijos: Visa kita
Raktažodžiai:

Paskutiniu metu žiniasklaidoje ir tinklaraščiuose daug dėmesio susilaukia verslo efektyvumo tema. Iš dalies dėl to, kad įmonės pradėjo skelbti pirmojo metų ketvirčio finansinius rodiklius. Kita priežastis – šią savaitę vykstantys verslo renginiai, inicijuoti “Verslo žinių”, susiję su verslo efektyvumu ir jo didinimu.

“Tele2” siekia, kad mūsų verslo klientai – įmonės ir valstybinės institucijos – galėtų dirbtų kuo efektyviau. Todėl prisidedame prie pirmą kartą rengiamos Tiekimo grandinės konferencijos, kurios tikslas – pagerinti gamintojų, didmenininkų ir mažmenininkų bendradarbiavimą, padidinti orientaciją į klientą (t.y. į Jus) ir užtikrinti esminių poreikių patenkinimą. Skamba per sudėtingai? Tuoj pat paaiškinsime.

Kai mes nuėję į  parduotuvę dairomės po lentynas, nuo mūsų pasirinkimo priklauso, kurios prekės gamintojui pasiseks. Tarkime, kad ieškome dėklo telefonui. Taigi jei jį nusipirksime, parduotuvė, pasilikusi savo maržą, dalį mūsų gautų pinigų sumokės didmenininkui. Pastarasis, atitinkamai pasilikęs savo maržą, sumokės pinigus telefono dėklo gamintojui. Taigi pirkiniu būsime patenkinti ne tik mes, bet jį įsigiję nudžiuginsime ir visą tiekimo grandinę.

O kas nutiks, jei pasiūlyta prekė netiks ir mes jos neįsigysime? Visos anksčiau paminėtos grandys liks įšaldžiusios savo pinigus. O jų, kaip žinia, visada trūksta: reikia dengti išlaidas, pirkti naujas prekes ar žaliavas joms gaminti, investuoti į plėtrą ir kt. Todėl prekybos verslas, atrodytų, yra paprastas: reikia turėti lentynose tai, ką žmonės perka, ir neturėti to, ko jie neperka.

Tačiau iš tikrųjų nė vienas verslas, kur veikia konkurencija, nėra paprastas. Tie prekybos taškai, kurie (a) turi didelį asortimentą, (b) nepritrūksta paklausių prekių ir (c) nelaiko didelių atsargų, geriau patenkina savo pirkėjų poreikius ir dėl šios priežasties dirba efektyviau. Kaip to pasiekti, bus pristatoma mūsų remiamoje Tiekimo grandinės konferencijoje “Kaip žengti kartu” 2012 m. balandžio 26 dieną Vilniuje.

Mobiliojo ryšio rinka, jei ją palygintume su kitomis industrijomis, yra ypatinga.  Ryšio technologijos, paslaugos yra tiek panašios, kad vartotojams iš esmės nėra skirtumo, kurio operatoriaus paslaugomis naudotis. Pasirinkimą lemia kaina, nes sveikas protas sako, jog nėra prasmės permokėti už tai, ką gali gauti pigiau.

Mobiliojo ryšio srityje nėra tokios paslaugos ar pasiūlymo, kuris leistų verslo klientui uždirbti daugiau, t.y. padidinti pajamas (yra tam tikros verslui skirtos programėlės, tačiau jas gali naudoti bet kurio operatoriaus klientai). Todėl verslas, siekdamas pelno, stengiasi sumažinti išlaidas ryšio paslaugoms. Papildomos vertės, išmatuojamos litais, kūrimo galimybės yra išsemtos, todėl ryšio paslaugos pinga.

Tačiau kitose rinkose galimybės kurti pridėtinę vertę savo klientams yra neišnaudotos. Jeigu turite įmonę, jūs galite padėti savo verslo klientams padidinti pajamas. Tam reiktų atsižvelgti į jų esmines problemas ir poreikius.

Kokie tie esminiai poreikiai?

Projektų įmonės

Tai įmonės, vykdančios įvairius projektus. Vienos stato namus, kitos diegia sistemas, kuria tinklapius, organizuoja renginius. Kitaip tariant, dirba darbą, kuris turi konkrečius terminus, biudžetą ir išteklius. Kaip suteikti pridėtinę vertę tokioms įmonėms?

Viskas sąlyginai paprasta: jeigu pateiksite sprendimą projektų įmonei, kaip sutrumpinti projekto trukmę ir/arba reikšmingai sumažinti biudžetą (išlaikant reikiamą kokybę), galėsite sudaryti puikų kontraktą.

Restoranai

Šiame versle svarbiausia trys dalykai: ne piko metu pritraukti kuo daugiau lankytojų, piko metu sutrumpinti staliuko užsėdimo trukmę (kad per pietus staliukas “apsisuktų” kelis kartus) ir/ar išlaikyti kuo didesnę maržą. Turite pasiūlymų, kaip tai padaryti? Nedelsdami bandykite susitikti su restoranų savininkais.

Viešbučiai

Vėlgi viskas paprasta. Tereikia pasiūlymų, užtikrinančių kuo daugiau svečių (kambarių užimtumą), kurie svečiuotųsi kuo ilgiau, taip pat –kuo gausiau naudotųsi kitomis viešbučio paslaugomis.

Gamintojai

Turite minčių, kaip gamybos įmonei pagausinti užsakymų? O gal žinote, kaip sutrumpinti gamybos terminą? O jei kartu pasiūlysite sprendimą, kuris reikšmingai sumažintų gamybos savikainą (pigesnes žaliavas ar pigesnę technologiją), tos gamyklos vadovas pats prašys su jumis susitikti.

Didmenininkai

Šiame versle svarbiausias atsargų apyvartumo rodiklis. Jeigu sumąstėte, kaip priversti sandėlio prekes greičiau judėti, jūs būsite turtingas verslininkas. Geriausias sandėlys yra tas, kuriame didžiulis asortimentas skirtingų prekių, neužsilaikančių sandėly. Atsivežėm – išvežiojom. Nes sandėly iš tiesų guli ne prekės, o į prekes įšaldyti didmenininko pinigai. Kuo prekės greičiau sukasi, tuo mažiau investicijų reikia norint uždirbti suplanuotą pelną.

Mažmenininkai

Kaip jau minėjom, šiame versle svarbiausia turėti kuo didesnį asortimentą, turėti kuo mažiau nepaklausių prekių atsargų ir užtikrinti, kad paklausios prekės visada būtų lentynoje. Taip pat svarbu pritraukti į parduotuvę kuo daugiau lankytojų ir užtikrinti, kad jų čekio suma būtų kuo didesnė. Turite sprendimą, kuris išspręstų šias kiekvieną parduotuvę, tinklą lydinčias problemas? Puiku, jūsų įmonė netrukus taps viena pelningiausių Lietuvoje!

Taigi galimybės kurti vertę šiose ir kitose, nepaminėtose, industrijose yra milžiniškos. Kainų karai yra neišvengiami tik tokiose rinkose, kur reikšmingų kokybės skirtumų nėra, ir visi tiekėjai klientams siūlo tą patį.

Dėmesio! Konkursas!

Pateikite pavyzdį, kokiose dar Lietuvos rinkose, be mobiliojo ryšio rinkos, vyksta kainų karas, nes visi rinkos žaidėjai siūlo iš esmės patį?

Įdomiausio komentaro šia tema mūsų puslapyje “Facebook” autoriui padovanosime telefoną “Nokia E6″.

Užuominų ieškokite šiame “Žinių radijo” radijo laidos “Prie pietų stalo” įraše.

Taip pat pranešame, kad pirmiems 10 asmenų, kurie užsiregistruos į Tiekimo grandinės konferencijos lydinčiuosius seminarus, nurodydami kodą (laiško temos laukelyje) ‘TELE2 Verslas’, organizatoriai pritaikys 50% nuolaidą.

2011 rugpjūčio 24
Kategorijos: Visa kita
Raktažodžiai: , ,

Įvairių apklausų duomenys rodo, kad neturėdami telefono daugelis vartotojų jaučiasi nesaugūs.. Čia būtų galima ilgai postringauti apie ypatingą šiuolaikinio žmogaus ryšį su technologijomis, tačiau keletas tikrų istorijų tokį nesaugumo jausmą paaiškina labai paprastai. Pasirodo, mobiliojo telefono turėjimas kartais gali būti tikras gyvybės ir mirties klausimas.

„Neperšaunama liemenė“

Tai galėtų paliudyti vieno Atlantos (JAV) naktinio klubo darbuotojas, šią vasarą patekęs į susišaudymą klubo automobilių stovėjimo aikštelėje. Keli pernelyg karingai nusiteikę lankytojai, kurie buvo išvaryti iš klubo, netrukus grįžo mojuodami ginklais ir ėmė šaudyti. Kulka kliudė darbuotojo krūtinę.

Šis incidentas galėjo baigtis liūdnai, tačiau trisdešimtmetis darbuotojas vidinėje kišenėje laikė mobilųjį telefoną, kuris ir sulaikė šūvį. Pranešama, jog iš telefono mažai kas liko, bet juk tai – ne tokia jau didelė kaina už žmogaus gyvybę, nes darbuotojas atsipirko viso labo lengvais sužeidimais. Abu šaudę klubo lankytojai buvo sulaikyti.

Signalinis švyturėlis

Kita drama, kurios metu mobilusis telefonas padėjo išsaugoti žmogaus gyvybę, įvyko 2007 m. Prancūzijoje, Alpių kalnuose. Čia šauniai laiką leidusiam britų snieglentininkui žiemos sporto malonumą gerokai apkartino netikėtai užklupusi lavina. Užverstas sniegu poilsiautojas mobiliuoju telefonu sugebėjo prisiskambinti savo bičiuliui Jungtinėje Karalystėje ir pranešti apie nepavydėtiną padėtį, į kurią pateko.

Netrukus ieškoti snieglentininko išsiruošė gelbėtojų sraigtasparnis. Išvydęs jį sukantį ratus aplinkui nelaimės vietą, sniego spąstuose įkliuvęs britas išsitraukė telefoną ir ėmė juo mojuoti. Šviečiantis telefono ekranėlis padėjo sraigtasparniu skridusiems gelbėtojams pastebėti sniego kupetoje besikepurnėjantį sportininką ir jį ištraukti.

Nuostabusis fotoaparatas

Bijote vorų? Tuomet jums ypač svarbu niekada nepamiršti mobiliojo telefono. Tokį patarimą tikriausiai galėtų duoti dar vienas Didžiosios Britanijos gyventojas, su egzotiška fauna nieko bendra neturintis virtuvės šefas. Jam 2005 m. darbo metu įkando bananų dėžėje tūnojęs nuodingas Brazilijos voras-klajoklis, vienos pavojingiausių pasaulyje rūšių atstovas.

Nutėškęs į šalį delno dydžio užpuoliką, vyras jį nufotografavo mobiliuoju telefonu, manydamas turėsiąs ką parodyti draugams. Deja, istorija čia nesibaigė – voro auka netrukus pasijuto blogai ir kreipėsi į medikus. Pastarieji po apžiūros jį išsiuntė namo, liepę stebėti įkandimo vietą. Tačiau mūsų istorijos veikėjui netrukus teko vėl grįžti į ligoninę – šįsyk jau greitosios pagalbos automobiliu.

Kaip, turbūt, jau supratote, Didžioje Britanijoje nuodingi vorai žmones užpuola nedažnai, taigi gydytojams teko nelengvas galvosūkis – kaip padėti nukentėjusiajam? Laimė, virtuvės šefas turėjo voro nuotrauką telefone. Ji buvo nusiųsta zoologijos sodo specialistams, kurie padėjo atpažinti vorą ir skirti reikiamus priešnuodžius. Po kelių dienų pasitaisius sveikatai kulinaras buvo išleistas iš ligoninės.

Pagalba užpuolus vilkams

Piemuo – viena seniausių profesijų žmonijos istorijoje, bet šiais laikais telefonas praverčia net ir ganant ožkas. Su tuo tikrai sutiktų vienas Graikijos piemuo, kuriam 2002 m. telefonas padėjo išsisukti iš gana sudėtingos situacijos. Jį, klajojusį su savo banda šalies glūdumoje, netoli sienos su Bulgarija užklupo alkanų vilkų ruja.

Vargšui piemeniui neliko nieko kita, kaip tik gelbėtis nuo plėšrūnų įsikariant į medį. Nežinia, kiek jis ten būtų sėdėjęs, jei ne mobilusis ryšys – vaikinas buvo pasiėmęs telefoną ir juo išsikvietė pagalbą (laimė, toje vietoje ryšys veikė). Visą laiką, kol ūkininkai su dideliais aviganiais šunimis skubėjo į nelaimės vietą, vilkai zujo aplink medį, kuriame glaudėsi piemuo. Tik žmonėms pasirodžius plėšrūnus pavyko nuvyti, o ožkaganį iškelti iš medžio ir saugiai nulydėti namo.

Panašios istorijos dar kartą patvirtina: prieš išsiruošiant iš namų geriau pasitikrinti, ar telefonas tikrai su jumis.

O gal ir jums mobilusis yra padėjęs keblioje situacijoje? Papasakokite!

2011 rugpjūčio 12
Kategorijos: Paslaugos

Jei telefonu ketinate ne tik skambinti ar siųsti žinutes, pasidomėkite, ar jis palaiko elektroninio pašto galimybę. Naujesniuose ir brangesniuose modeliuose el paštas – viena iš privalomų paslaugų; kita vertus, įsigijus itin paprastą modelį, pasinaudoti juo gali nepavykti.

Jei rinkdamiesi aparatą vertinate jo galimybę siųsti ir gauti elektroninius laiškus, prisiminkite, kad elektroninis paštas būna dvejopas. Nemokamo (Webmail) el. pašto tarnybomis, tokiomis kaip Gmail, Yahoo ar Hotmail, naudotis galima bet kokiu aparatu, galinčiu jungtis prie interneto. Jei renkatės išmanųjį telefoną, prisijungti prie pašto bus dar patogiau – pakaks atsisiųsti ir įsidiegti el. pašto tarnybos programėlę.

Jei dirbate biure, nemokamo pašto tarnybų nepakaks – pasidomėkite, ar telefone galima registruoti POP3 pašto dėžutę. Jei taip, vieną kartą ją registravę ir išsaugoję reikiamus parametrus elektroninius laiškus gauti ir siųsti galėsite bet kur ir bet kada. Tiesa, reikia nepamiršti, kad skirtingas operacines sistemas naudojančiuose telefonuose ir pašto dėžutės nustatymai konfigūruojami ne taip pat, todėl nedvejokite kreiptis pagalbos į operatorių – ar savo biuro IT sistemų administratorių.

Nepamirškite, kad elektroninius laiškus telefonu siųsite ir gausite internetu, todėl iš anksto įvertinkite savo poreikius ir pasirūpinkite tinkamu mokėjimo planu. Nepamirškite ir to, kad išvykus į užsienį mobiliojo interneto kainos gerokai pakyla, tad nustatykite ne automatinį, o rankinį el. pašto dėžutės atnaujinimą – taip išvengsite nemalonumų dėl sąskaitų.

2011 liepos 20
Kategorijos: Visa kita

Šiandien norime pasidalinti viena gudrybe su „HTC Desire“ savininkais. Radome gana keistą, bet, regis, efektyvią telefono krovimo metodiką, kurios autoriai žada bene dvigubai ilgesnį tarnavimo laiką.

Išbandėme. Rezultatai? Baterijos gyvavimo laikas tikrai pailgėjo, kai kurių kolegų teigimu – išties įspūdingai. Tiesa, sunku patvirtinti, ar dvigubai, mat iki tol niekas iš turinčių šį telefoną dienoraštyje nesižymėdavome, kiek gi laiko juo galima naudotis papildomai neįkrovus. Galiausiai įvairių ir dienų būna – kartais daugiau šneki, kartais daugiau naršai, kartais – nieko nedarai… Bet susumavus šio telefono turėtojų atsiliepimų vidurkį, nutarėme, kad metodika – verta dėmesio.

Dabar papasakosime, ką reikia daryti. Skamba gana keistai, bet svarbiausia – veikia! Taip, iš pradžių įjunginėjant, išjunginėjant ir papildomai po valandą kraunant telefoną tikrai gali atrodyti, tarsi kažkas tave mausto. Bet pabandykit – receptą pasiskolinom iš tuo nuoširdžiai besidominčių žmonių forumo .

Taigi:

  1. įjunkite telefoną (ON) ir kraukite 8 arba daugiau valandų;
  2. išjunkite aparatą iš tinklo, išjunkite telefoną (OFF), vėl įjunkite į tinklą ir kraukite dar vieną valandą;
  3. Dar kartą išjunkite telefoną iš tinklo, įjunkite jį (ON), palaukite 2 minutes, tada vėl išjunkite (OFF) ir palikite krautis dar vienai valandai.

Ritualas baigtas.

Didžiausi skeptikai sako, kad kol telefonas naujas, gal ir neverta jo kamuoti – ir tokiame teiginyje išties galima įžvelgti bylojant sveiką protą. Bet jeigu jūsų aparatas jau nebejaunas arba norite pažaisti grynai dėl sportinio intereso – sėkmės!

Laukiame išbandžiusiųjų atsiliepimų!