2010 gruodžio 09
Kategorijos: Paslaugos

Kiekvieną mėnesį suskumbame mokėti sąskaitas. Naudojantys elektronines sąskaitas žino, kad jas gaus anksčiau nei jų draugai – popierines.

Jei labai mėgstate popierių ir jo atsisakyti nenorite, apmokėti sąskaitą galima ir nesulaukus paštininko ar kurjerio. Nuo šiol mokėtiną sąskaitos ir kitą svarbią apmokėjimui informaciją galima sužinoti atsidarius savitarną telefone. Ją rasite adresu (telefono naršyklėje suvedę) m.manotele2.lt. Prisijungsite iš karto – be jokių slaptažodžių ir papildomos identifikacijos.

Prisijungus Jums atsidarys dalis Mano informacija, kur rodomas einamojo mėnesio sąskaitos dydis (numerio, kuriuo naudojatės) bei išnaudotas mobiliojo interneto duomenų kiekis (labai naudinga informacija tiems, kurie naudojasi internetu telefone).

Mokėtiną sąskaitos sumą rasite spustelėję ant skilties Sąskaita, kur pateikiami sąskaitos svarbiausi duomenys:

- sąskaitos laikotarpis;

- suma už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas;

- skola arba permoka, jei tokia yra;

- galutinė mokėjimo suma (Sąskaitos suma).

Dažnas klientų klausimas – ar į šią sumą įeina minimalus mėnesio mokestis? – Ne, į einamojo mėnesio sąskaitą nėra įskaičiuoti minimalūs bei kiti mėnesiniai (pvz., mobiliojo interneto planų, Šeima ir draugai, Alio Europa) mokesčiai.

Ar kainuoja naršymas savitarnoje telefone – m.manotele2.lt? Taip, kainuoja, tačiau neišsigąskite – kaina labai nedidelė. Tarkime, Jūs nesinaudojate jokiu mobiliojo interneto paketu, kuris sumažintų išlaidas, ir už internetą mokate standartinę kainą – 0,50 Lt/MB. Tokiu atveju atidaryti m.manotele2.lt puslapiuką ir peržiūrėti jame teikiamą informaciją kainuos vos kelis t.y. 1-2 centus :)

Parašė Danguolė, Klientų aptarnavimo skyrius

2010 gruodžio 08
Kategorijos: Paslaugos
Raktažodžiai: , ,

Kas mėnesį gauname sąskaitas – už šildymą, dujas, elektrą, mobilaus ryšio ar kitas paslaugas. Dauguma iš mūsų vis dar gauname jas paštu. Ar kada nors susimąstėte kodėl verta sąskaitas gauti elektroniniu būdu? Pakalbėkime šiek tiek apie abu minėtus sąskaitų gavimo būdus ir juos palyginkime.

Natūralu, jog paštu sąskaitos mus pasiekia gerokai vėliau nei elektroninės – jas paslaugų teikėjas turi paruošti, atspausdinti ir perduoti paštui ar kitai jas pristatančiai įmonei. Sąskaitos pateikimas klientui internetu yra žymiai greitesnis ir paprastesnis. Kadangi sąskaita internetu Jūs pasieks žymiai anksčiau, galėsite jau mėnesio pradžioje efektyviau planuoti būsimas išlaidas, prireikus ankstesnių sąskaitų informacijos – galėsite jas bet kada peržiūrėti ir palyginti.

Taip pat į sąskaitos gavimą internetu galime pažvelgti šiek tiek globaliau – kiekvienais metais pasaulyje iškertami tūkstančiai miškų.  Natūralu, jog tai veikia mūsų aplinką: mažiau medžių – mažiau deguonies. Taigi, sąskaita internetu tiesiogiai prisideda ne tik prie asmeninės Jūsų, bet ir visų mūsų bei ateinančių kartų gerovės.

Ar kiekvieną dieną tikrinate savo pašto dėžutę? Ar ji yra pakankamai saugi tam, kad Jūsų sąskaitos neatsidurtų kitų asmenų rankose? Atsakę į šiuos klausimus užduokite sau paskutinį – ar bent kartą per mėnesį naudojatės internetu? Jeigu atsakymas teigiamas – Jums belieka užsisakyti elektroninę sąskaitą ir mėgautis jos teikiamais privalumais.

Parašė Ligita, Prekybos tinklas

2010 gruodžio 07
Kategorijos: Paslaugos

Išankstinio mokėjimo mobilusis internetasVakar rinkai pristatėme naują Tele2 paslaugą – išankstinio mokėjimo mobilųjį internetą kompiuteryje. Konkrečias paslaugos teikimo sąlygas galite pasiskaityti čia, o aš noriu apžvelgti šiuo metu rinkoje esančius pasiūlymus ir panagrinėti, į ką verta atkreipti dėmesį bei išsirinkti sau tinkamiausią.

Visų pirma, ir bene svarbiausia, yra kaina ir pati kainodara. Šiuo metu skirtingų variantų yra tiek pat kiek ir pačių pasiūlymų:

- apmokestinimas už duomenų kiekį. T.y., kiek megabaitų išnaudojame, tiek ir mokame. Patogu, kai reikia mažų duomenų kiekių ir labai retai. Brangu, jei naudojame daug duomenų (nes 1 GB – apie 20 Lt).

- apmokestinimas už laiką, pasirenkant duomenų srauto greitį. Patogu, kai reikalingas didelis duomenų kiekis per trumpą laiką, taip pat tai, kad galima pasirinkti duomenų greitį. Gali tapti sąlyginai brangu, jei norime interneto ilgesniam laikui ir naudojame jį mažiems duomenų kiekiams. Na nebent po kiekvieno puslapio užkrovimo atsijungsime ir taip taupysime laiką :)

- apmokestinimas už paslaugos paketą skirtingiems laikotarpiams. Čia galioja skirtingi pasiūlymai – su skirtingu duomenų kiekiu skirtingam laikotarpiui ir su vienodu duomenų kiekiu skirtingiems laikotarpiams (šis pasiūlymas mūsų). Abu variantai patogūs, kai internetas reikalingas ilgesnei sesijai ir norisi neskaičiuoti kiekvieno megabaito. Antrasis pasiūlymas gali itin apsimokėti, kai reikalingas didelis (apie 1 GB) duomenų kiekis per trumpą laiką, mat tokiu atveju mokama tik kaip už dienos paketą. Kita vertus, jei per mėnesį reikia daugiau duomenų (3 GB ir daugiau), teks kombinuoti užsakymus iš kelių skirtingų paslaugos paketų.

Taigi bendrai paėmus, jei reikalingas tik labai retas prisijungimas prie interneto, labiau tinkami pirmieji variantai. O jeigu žinote, kad norėsite prisijungti dažniau, arba jeigu nesate tikri kaip dažnai naudositės paslauga, greičiausiai parankesni bus pasiūlymai su duomenų paketais skirtingam laikui. Žinant, kokia kainodara jums tinkamesnė, galite atitinkamai palyginti ir pačias kainas.

Galiojimo laikas Kaina Suteikiamas duomenų kiekis
Kitas pasiūlymas
2 ct/MB
Kitas pasiūlymas
Lėtesnis variantas 1Lt/val
Greitesnis variantas 3,5 Lt/val.
Kitas pasiūlymas
Internetas dienai 4 Lt 100 Mb
Internetas savaitei 15 Lt 1 GB
Internetas mėnesiui 39 Lt 3 GB
TELE2 pasiūlymas
Internetas dienai 4 Lt 1 GB
Internetas savaitei 9 Lt 1 GB
Internetas mėnesiui 19 Lt 1 GB

Antras dalykas, renkantis paslaugą, yra greitis. Reikėtų įvertinti ne tik, koks greitis gali būti pasiekiamas operatoriaus tinkle, bet ir atkreipti dėmesį, ar yra taikomi specialūs greičio apribojimai išankstinio mokėjimo mobiliam internetui ar konkretiems mokėjimo planams.

Šiuo klausimu situacija taip pat skirtinga:

- galima rinktis mokėjimo planą pagal jo suteikiamą spartą.

- duomenų perdavimo sparta ribojama visiems mokėjimo planams vienodai.

- duomenų perdavimo sparta specialiai ribojama nėra, t.y. galioja bendros tinklo ir įrangos teikiamos sąlygos (toks yra ir Tele2 pasiūlymas).

Na, ar patogu yra ribojimas, pasakyti negaliu. Žiūrint paprastai, jei naudosite internetą nesudėtingoms aplikacijoms ar puslapiams, greičiausiai net nepastebėsite, kad duomenų greitis yra ribojamas, tad neturėtų būti ir jokio skirtumo. Tačiau jei ketinate naudotis ir sudėtingesniais portalais (ar, pvz., video peržiūra), skirtumas tikrai gali pasijusti.

Trečias svarbus dalykas, yra tai, kiek kainuoja pradėti naudotis paslauga, t.y. kiek kainuoja paslaugos pakuotė ir, jei reikia, modemas, bei koks yra SIM kortelės kreditas kai ją suaktyviname.

SIM pakuotė SIM ir modemo pakuotė
Kitas pasiūlymas
14,99 Lt 199 Lt
SIM yra 10 Lt (10 valandų arba nepilnos 3 valandos, priklausomai nuo plano)
Kitas pasiūlymas
neparduodama 249 Lt
SIM yra 20 Lt (1000 MB t.y. nepilnas GB)
Kitas pasiūlymas
5,49 Lt 149 Lt
SIM yra 5 Lt kreditas (1 diena)
Tele2 pasiūlymas
5 Lt 149 Lt
SIM yra 9 Lt (1 savaitė arba 2 dienos)

Tai tiek palyginimų, kurie, be abejo, negali būti visai nešališki, nes (juk ne paslaptis) dirbu Tele2 :) Tad ir daugiausiai smulkmenų bei privalumų žinau būtent apie mūsų pasiūlymą. Jei kažką svarbaus praleidau – rašykit komentaruose.

O kurį variantą pasirinkti, spręsti jums. Aš tiesiog linkiu smagaus ir naudingo naršymo! :)

Tiesa, du papildomi dalykai:

1. Čia lyginau tik išankstinio mokėjimo internetą, t.y. nenagrinėjau kada verta naudotis juo, o kada sudaryti sutartį.

2. Čia lyginau tik paslaugas, kurios skirtos kompiuteriui, t.y. neįtraukiau į palyginimą išankstinio mokėjimo paslaugos kortelių (pvz., PILDYK ir kt.).

Apie šiuos niuansus parašysiu atskirą straipsnį.

Parašė Greta, Marketingo skyrius

2010 gruodžio 06
Kategorijos: Paslaugos

Dažniausias būdas pasirašyti arba prasitęsti sutartį su mobiliojo ryšio operatoriumi yra uždėti parašą mobilaus ryšio teikimo sutarties pardavėjo prekybos vietoje. Kartais žmonės susidomi telefonu pateiktu pasiūlymu, po kurio sulaukia ir kurjerio, pristatančio sutartį ir/ar telefono aparatą.

Ir vienu, ir kitu atveju mobilaus ryšio tiekėjo klientas turi galimybę susipažinti su sutarties sąlygomis, abipusiais įsipareigojimais, jų terminais, tarifais.

Galima būtų pagalvoti, kad kitų galimybių nėra, t.y., visada būtina patvirtinti sutartį parašu. Išimtimi galėtų būti, pvz., banko el. sutartis,  pasirašyta savitarnos svetainėje, tačiau bet kuriuo atveju klientas turi galimybę pasiskaityti paslaugų teikimo sąlygas, bei atlieka “autorizaciją”, patvirtinančią tapatybę arba įgaliojimus – paspaudžia mygtuką SUTINKU.

Tačiau egzistuoja dar vienas būdas, paskutiniu metu vis dažniau naudojamas mobilaus ryšio operatorių – skambučio metu atlikto pokalbio įrašas. Kaip tai veikia? Pvz., mobilaus ryšio operatorius skambina savo esamam klientui, kuris turi neterminuotą sutartį be jokių įsipareigojimų ir siūlo jam įsigyti naują mokėjimo planą, tarkim, su nuolaida minimaliam mėnesiniam  mokesčiui. Siūlomas mokėjimo planas, aišku, yra patrauklus ir daug geresnis už esamą. Jeigu klientas pokalbio metu nusprendžia mokėjimo planą pasikeisti, vadybininkas informuoja klientą apie tai, kad pokalbis bus įrašytas, pasako, kokie bus naujojo mokėjimo plano tarifai ir įsipareigojimai (kalbu apie sutarties terminą, kurį klientas įsipareigoja naudotis minėtu mokėjimo planu), suteikus pilną informaciją apie mokėjimo planą pardavėjas privalo įsitikinti, kad pašnekovas tikrai yra numerio savininkas arba turi įgaliojimus pratęsti sutartį (dažniausiai tai daro užduodamas klausimus apie kliento vardą, pavardę, asmens kodą, adresą, kuriuo siunčiamos sąskaitos, ir t.t.). Klientas ištaria SUTINKU – ir viskas.Vieno skambučio metu, be jokiu popierinių sutarčių ir parašų klientas įgyja galimybę naudotis specialiu pasiūlymu bei pratęsia minimalų sutarties galiojimo terminą.

Kokie tokio modelio privalumai?

  1. Dažniausiai pasiūlymas yra tikrai labai geras ir konkurencingas.
  2. Niekur nereikia eiti, viskas atliekama pokalbio metu.

Kokie trūkumai?

  1. Sutikus pratęsti sutartį pokalbio metu, galime neįvertinti visų aplinkybių ir pasiūlymo privalumų bei trūkumų.
  2. Gauname naujus įsipareigojimus be telefono aparato. Pratęsiamas sutarties terminas, kas ne visada yra naudinga. Negalime patikrinti, ar tai tikrai geriausias pasiūlymas rinkoje.
  3. Nematome sutarties ir jos sąlygų, tikėtina, kad ką nors suprasime klaidingai ar kažkas nebus paminėta.
  4. Neturėsime naujos sutarties kopijos su galiojančiais įsipareigojimais.

Jeigu turite abejonių dėl sudarytos sutarties:

  1. Visada galite pareikalauti pateikti pokalbio įrašą, kuris patvirtintų jūsų pasirinkimą, t.y., mokėjimo planą bei sutarties terminą. SVARBU – sutarties pratęsimas galioja tik tuo atveju, jeigu klientas aiškiai pasakė, kad susipažino ir SUTINKA su naujomis paslaugų teikimo sąlygomis.
  2. Bet kuriuo atveju, klientas turi teise nutraukti mobilaus ryšio teikimo sutartį. Netesybos gali būti taikomos tik tuo atveju, jeigu klientui buvo suteikta papildoma nuolaida, netesybų dydis priklauso tik nuo suteiktos nuolaidos dydžio. Pvz., jeigu minimalus prakalbamas (arba abonentinis) mokestis yra 30 Lt su 10 Lt mėnesine nuolaida, mobilaus ryšio operatorius gali reikalauti atlyginti tiesioginius nuostolius – nuolaidos dydį daugindamas iš menesių skaičiaus.
  3. Jeigu vartotojui ne visos sąlygos aiškios ir jis nesutinka su jomis, jis gali kreiptis į LR Ryšiu reguliavimo tarnybą su prašymu išnagrinėti jo pateiktą konkretų atvejį ar skundą.

Parašė Daniel, Marketingo skyrius