2010 gruodžio 02
Kategorijos: Paslaugos
Raktažodžiai: , ,

Prieš keletą metų naudojausi išankstinio papildymo kortele ir buvau kategoriškai prieš sutarties sudarymą su bet kuriuo mobiliojo ryšio operatoriumi. Galvoje sukosi mintys: „sutartis įpareigoja, turbūt kas mėnesį gausiu didelę sąskaitą, galbūt leisiu sau prakalbėti daugiau nei norėčiau“  ir panašiai. Tokios mintys nuolat aplanko begalę žmonių, svarstančių kokį mokėjimo būdą pasirinkti – išankstinį ar kas mėnesinį? Šias, visiškai nepagrįstas baimes sukelia nežinojimas kaip viskas yra iš tikrųjų.

Pakalbėkime šiek tiek apie abu minėtus mokėjimo būdus ir juos palyginkime. Pagrindiniu privalumu naudojant išankstinio papildymo kortelę dauguma laiko tai, jog numeris yra „laisvas“, kitaip tariant, jį galima bet kada pakeisti kita išankstinio papildymo kortele arba tiesiog išmesti. Tačiau ar daugelis žmonių žino, jog abonentinės kortelės sutartį galima nutrauki tiesiog telefonu? Šiuo klausimu abonentinės kortelės privalumas yra tas, jog po nutraukimo numeris Jūsų vardu dar bus saugomas pusę metų, todėl, pasikeitus aplinkybėms, galite kreiptis į mobiliojo ryšio operatorių ir numerį susigrąžinti. Jeigu pasibaigė išankstinio papildymo kortelės numerio galiojimo laikas – jo susigrąžinti galimybės Jūs neturėsite, nes ja tuo metu jau gali naudotis kitas vartotojas. Kai buvau išankstinio papildymo vartotoja, mane džiugindavo galimybė išnaudoti paslaugų tik už tokią sumą, kuri yra mano sąskaitoje, tačiau abonentinės kortelės naudotojai taip pat gali nusistatyti išnaudojamų paslaugų ribą – kredito limitą.

Dar viena iš svarbiausi priežastis, leidusi man dvejoti ar rinktis kas mėnesinį mokėjimo būdą – tuo metu neradau būtent sau tinkamo mokėjimo plano. Pasirodžius mokėjimo planui, kuriuo naudojuosi jau daugiau nei metus, mano dvejonės dingo. Kartu dingo ir baimės, kadangi įsigilinau ir palyginau visus išankstinio ir kas mėnesinio mokėjimo būdus. Naujasis mokėjimo planas visiškai atitiko mano poreikius – ji garantavo ne tik pigių pokalbių į bet kurį Lietuvos tinklą, bet ir mažas trumpųjų žinučių bei interneto paslaugų kainas.

Dabar  kas mėnesį mobilaus ryšio operatorius man pateikia mažytę staigmeną – mano mažą sąskaitą. Taigi, tinkamas Jums mokėjimo planas ir būdas garantuoja mažas sąskaitas. Kreipkitės į savo mobilaus ryšio tiekėją ir jis padės Jums apsispręsti.

Parašė Ligita, Prekybos tinklas

2010 lapkričio 29
Kategorijos: Paslaugos

Angry birds„Angry birds“ – kiaulių šaudymo fenomenas

Negalime neparašyti apie žaidimo „Angry birds“ sėkmę. Vos žaidimo kūrėjai „Rovio“ pasiūlė nemokamą žaidimo versiją Android vartotojams, per vieną dieną žaidimą parsisiuntė milijonas žmonių. Kalbant apie mokamą žaidimo versiją reikia paminėti, kad lapkričio 3 „Angry birds“ pasiekė 10 mln. parsisiuntimų Apple aplikacijų parduotuvėje. Didžiausiems žaidimo fanams yra sukurti net šio žaidimo marškinėliai. Taip pat įdomu tai, kad remiantis fizikos profesoriumi Rhett Allain, raudonasis paukštis būtų beveik 70 cm. aukščio.  70 cm!

Smagiąją žaidimo istoriją pamatysite žemiau esančiame vaizdo įraše, o trumpai: žaliosios kiaulės pavogė paukščių kiaušinius. Kyla karas. Žaidėjo tikslas – šaudyti piktus paukščius iš šaudyklės į užsibarikadavusias kiaules išsprogusiomis akimis ir jas išnaikinti. Žaidime yra kelios kovojančių paukščių versijos (pvž, paukščiai kamikadzės), juokingi kiaulių ir paukščių skleidžiami garsai, o kliudžius, tačiau nepataikius į kiaulę, jai kaipmat atsiranda mėlynė po akimi :)

Žaidimo „Angry birds“ versijas Symbian, Iphone ir Android operacinių sistemų vartotojai ras savo telefone pasirinkę atitinkamų tiekėjų aplikacijų parduotuves - SymbianIphoneAndroid.

„Haris Poteris ir Mirties relikvijos“

Lapkričio 19 – ąją įvyko filmo „Haris Poteris ir Mirties relikvijos. 1 dalies“ premjera Lietuvos kino teatruose. Šia proga pristatėme naujausią Hario Poterio žaidimą jūsų telefonui. Žaidime reiks kautis dėl išlikimo desperatiškame ir pavojingame žygyje, kurio tikslas – surasti ir sunaikinti Voldemorto horokrusą!

Nusipirkę žaidimą „Haris Poteris ir Mirties relikvijos“ Tele2 žaidimų parduotuvėje už 7 litus, antrąjį žaidimą galėsite siųstis nemokamai. Sėkmės žygyje kartu su Hariu, Roniu ir Hermiona!

Žaidimo telefonui paveiksliukų galima pasižiūrėti čia.

Naudingos nuorodos – mobiliojo interneto telefone kainos privatiems klientams, PILDYK vartotojams.

Parašė Aida, Marketingo skyrius

2010 lapkričio 17
Kategorijos: Paslaugos

Šiomis dienomis vienas didžiausių žaidimų gamintojų „EA sports“ pristato kompiuteriams skirtą žaidimą „Need for Speed Hot Pursuit“. Žaidime teks bėgti nuo persekiotojų ir stengtis išvengti suėmimo net 24 skirtingose trasose su greičiausiais automobiliais, tokiais kaip „Ferrari“, „Porsche“ ar „Lamborghini“.

Tele2 vartotojai jau gali parsiųsti telefonams pritaikytą šio žaidimo versiją.

Šio žaidimo pristatymo proga suteikiame ir papildomų dovanų – nusipirkę šį ar kitą žaidimą adresu wap.tele2.lt/nfs, antrą galėsite atsisiųsti už 0 Lt.

Baigdamas noriu pasakyti, kad prieš porą metų buvau žaidimų telefone skeptikas, kol nepamačiau kolegos žaidžiant ir nepaprašiau pabandyti. Siūlyčiau nedvejoti ir pabandyti atsisiųsti bent vieną kokybišką žaidimą. Tikrai būsite nustebinti ne tik savo telefono galimybėmis, bet ir grafika.

Šiek tiek vaizdų:

Nepamirškite, kad už žaidimų siuntimąsi taikomi duomenų perdavimo įkainiai.

Naudingos nuorodos:

Parašė Žilvinas, Marketingo skyrius

2010 lapkričio 15
Kategorijos: Paslaugos

Trumpieji numeriaiPraėjusią savaitę plačiai nuskambėjo istorija, kurios veikėjai bandė pasipelnyti iš mobiliojo ryšio vartotojų – siūlė daugiabučių gyventojams sudalyvauti apklausoje SMS žinutėmis ir susimokėti už atsakymą po 7 Lt.

Žiniasklaidai paviešinus tokią veiklą, mobiliojo ryšio operatoriai ją nutraukė arba apribojo paslaugos kainą. Apie tai plačiau galima paskaityti čia; tačiau šiandien kur kas įdomesnis klausimas – kodėl tokia veikla apskritai įmanoma ir kaip apsisaugoti nuo tokių „paslaugų“?

Visų pirma reikia žinoti, kad mobiliojo ryšio operatoriai dažniausiai nežino, kam ir kaip naudojami jų trumpieji numeriai. Atrodytų – kaip tai įmanoma, juk numeriai priklauso mums? Teisingai, tačiau juos mes nuomojame tarpininkams.

Pilną numerių sąrašą, kaip ir juos išsinuomojusių įmonių pavadinimus, galima rasti čia. Numerį, kuriuo buvo vykdoma apklausa, esame išnuomoję tarpininkui.

Savo ruožtu šis tarpininkas veikia kaip paslaugos agregatorius: tą patį numerį tuo pat metu jis subnuomoja skirtingoms įmonėms. Tuo tarpu vartotojai, siųsdami tuo pačiu numeriu skirtingus raktažodžius, gauna skirtingas paslaugas ir apmokestinami skirtingai. Tiek raktažodžių, taigi ir subtiekėjų, besinaudojančių vienu numeriu, skaičius gali būti iš esmės neribotas. Vienu ir tuo pačiu numeriu, tik skirtingais raktažodžiais, vartotojai gali balsuoti už TV projekto dalyvius, dalyvauti panašiose apklausose ar užsisakyti melodijų telefonui.

Ar operatoriai gali sekti kiekvieną subtiekėją ir jo veiksmus? Teoriškai taip. Tačiau tai prilygtų bandymui įsodinti į kiekvieną automobilį po pareigūną, kuris stebėtų, ar vairuotojas nenusižengia KET. Kitaip tariant, reikalautų tiesiog milžiniškų resursų.

Todėl mes einame kitu keliu. Prieš kelis metus įsivedėme taisykles – beje, pirmieji Lietuvoje – kurios stipriai apribojo tiekėjų galimybes elgtis nesąžiningai. Sužinoję apie taisyklių pažeidimus, reaguojame į juos.

Taisykles skelbiame viešai, tiekėjams jos numato itin didelius įpareigojimus. Detaliai aptariamos net tokios, atrodytų, smulkmenos, kaip šrifto, kuriuo nurodoma kaina, dydis. Tačiau esminis šių reikalavimų tikslas – užtikrinti, kad įmonės, kurios teikia paslaugas mūsų vartotojams, nesukčiautų.

Nereikia suprasti klaidingai: dauguma įmonių, kurios naudojasi šiomis paslaugomis, elgiasi etiškai ir sąžiningai. Trumpuosius numerius jos naudoja savo verslui ir paslaugas siūlo sąžiningai. Mes nereguliuojame nei pačių paslaugų pasiūlos, nei jų kainodaros – manome, kad tai verslo ir kliento tarpusavio reikalas.

Tačiau pasitaiko ir ne visai sąžiningų įmonių. Kas nutinka, jei jos bando sukčiauti ir pažeidžia mūsų taisykles? Labai paprastas dalykas. Gavę skundų ar patys įtarę nesąžiningą veiklą, iš pradžių paskambiname tiekėjui ir mandagiai paprašome ištaisyti pažeidimus – dažniausiai tam suteikiame parą laiko. Jei to neįvyksta, nutraukiame paslaugos teikimą.

Taip pasielgėme jau ne kartą ir, jei panašūs atvejai kartosis, lygiai taip pat elgsimės ir ateityje. Nes net gaudami dalį tokio „verslo“ pajamų mes prarandame kur kas daugiau: nukenčia mūsų reputacija, smunka klientų pasitikėjimas – juk sąskaitą už panašias paslaugas jie gauna ne iš organizatorių, o iš mūsų. Suprantama, kad ir skundus klientai pateikia mums.

Kaip išvengti tokių bandymų pasipelnyti? Viena vertus, atidžiai skaitykite visų reklaminių ir ne tik pasiūlymų sąlygas. Antra – kreipkitės į mus, kilus menkiausiam įtarimui, kad paslaugos tiekėjas nesąžiningas. Jei paaiškės, kad veikla iš tiesų nesąžininga – pasirūpinsime, kad ji būtų nutraukta, o vartotojai atgautų pinigus.

Parašė Andrius, ryšiai su visuomene