2010 lapkričio 08
Kategorijos: Paslaugos

Mūsų skaitytojas naudojasi „Pildyk“ ir teiraujasi: ar galima išlaikyti tą patį numerį tampant mėnesinės paslaugos vartotoju?

Perkelti savo numerį ir tapti privačiu klientu (abonentu) gali kiekvienas „Pildyk“ vartotojas. Tai beveik nieko nekainuoja – paslaugos administravimo mokestis siekia tik 1 Lt, o klientas gauna naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu.

Perkeliant numerį galima rinktis bet kurį galiojantį mokėjimo planą, pats numerio perkėlimas vykdomas kartą per savaitę.

Svarbu žinoti, kad „Pildyk“ sąskaitoje sukauptų lėšų likutis, kaip ir premija už sukauptus skambučius, pereinant prie mėnesinio mokėjimo neperkeliami. Todėl perkeliant numerį reikėtų įsitikinti, kad pinigai yra išnaudoti ir Jūs nieko neprarandate.

Jei pasirašoma neterminuota sutartis, klientas bet kuriuo metu gali grąžinti numerį į „Pildyk“ be jokių apribojimų. Numerio perkėlimas iš abonento į „Pildyk“ kainuoja 20 lt.

Jeigu sutartis terminuota, numerio perkėlimo paslauga vis tiek yra įmanoma, tik šiuo atveju reikia įsivertinti netesybų sumą už sutarties nutraukimą.

Svarbu žinoti, kad perkeliant numerį jis turi būti aktyvus, t.y., galiojantis. „Pildyk“ vartotojai gali skambinti 100 dienų ir gauti skambučius 180 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo, vėliau numeris tampa neaktyvus. Be to, jei nusipirkote naują „Pildyk“ numerį, būtina jį aktyvuoti – atlikti pirmą skambutį. Neaktyvus numeriai nėra perkeliami.

Pabaigai – nenustebkite, jei „Tele2“ salono konsultantas prieš pradedant numerio perkėlimo procedūrą paprašys atsakyti į kelis klausimus – pvz., kiek laiko numeris naudojamas, koks pinigų likutis sąskaitoje ar kada atliktas paskutinis skambutis. Taip tiesiog siekiame įsitikinti, kad numeris tikrai priklauso vartotojui, norinčiam atlikti perkėlimą.

Parašė Daniel, Marketingo skyrius

2010 spalio 28
Kategorijos: Paslaugos

FoursquareŽmonės mėgsta palikti ryškius pėdsakus ir žymėti aplankytas vietas. Tiesa, kol nebuvo interneto ir mobiliųjų telefonų, neretai darydavome tai ne visiems priimtinais būdais. Pavyzdžiui, prikeverzodami ant sienos „Čia buvo (įrašykite kokį nors vardą)“.

Laimei, laikai pasikeitė – technologijos leidžia mėgiamas bei aplankytas vietas paženklinti joms visai nekenkiant. Netgi priešingai, padedant jas atrasti kitiems.

Sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas „Foursquare“ (verčiant pažodžiui iš anglų kalbos – „kvadratinis“) vartotojams leidžia nuolat atnaujinti informaciją apie savo buvimo vietą. Sakykime, apsilankėte mėgiamoje kavinėje, laukdami užsakymo išsitraukiate telefoną ir, naudodamiesi „Foursquare“ programa, „registruojatės“, kad užsukote į šią kavinę. Prie tinklo prisijungę jūsų draugai mato, kokiose vietose ir kaip dažnai lankotės − tokiu būdu sukuriamas savotiškas žmogaus „kasdienio gyvenimo žemėlapis“.

Tai veikia: juk užsukę į vietą, kurioje dažnai būna bičiuliai, pasijuntame tarsi ji jau nebūtų visiškai svetima ir nepažįstama. Dar labiau šį jausmą sustiprina komentarai internete − galite sužinoti, ką jūsų pirmtakai rekomenduoja paragauti restorane, kuriame kaip tik ketinate pietauti, ar susipažinti su jų nuomone.

Klausiate, kuo ši programa traukia? Tai galėtų paaiškinti kelios „Foursquare“ įdomybės. Pirma, vartotojas, kuris daugiausiai kartų „registruojasi“ kurioje nors vietoje, tampa jos „meru“. Taip netrukus galite būti pripažintas savo darbovietės, namų ar mokyklos, o galbūt bibliotekos ar picerijos „meru“. Žmonės juk mėgsta būti ypatingi. Štai, tapęs gretimos parduotuvės „meru“, turite visas teisęs įžengti į ją aukštai iškėlęs galvą, net jei užsukote čia tik nusipirkti pieno. Kita vertus, žmonės mėgsta ir varžytis – žiūrėkite, jūsų kaimynas taip pat ėmė dažnai „registruotis“ šioje parduotuvėje! Ar atiduosite jam virtualią „mero“ mantiją?..

Tai dar ne viskas: „Foursquare“ nariai už aktyvumą apdovanojami „ženkliukais“. Jais įvertinami „nuopelnai“ būna labai įvairūs. Ženkliuką galima gauti keliskart iš eilės apsilankius toje pačioje vietoje ar dažniau naudojantis tinklu. Kai kurie virtualūs apdovanojimai skiriami tik tam tikrame mieste ar regione, atlikus kokias nors smagias užduotis. Ką ir besakyti – puikiai žinome, kaip traukia tokių smulkmenėlių „kolekcionavimas“ .

Taigi šis socialinis tinklas supantį pasaulį sumaniai susieja su virtualiąja erdve ir padeda ne tik bendrauti, bet ir iš naujo pažinti aplinką, kurioje, rodos, jau viskas buvo pažįstama.

Kuo „Foursquare“ galėtų būti patrauklus verslui, galima pasakoti antratiek. Bet nebūtina – juolab, kad vertingų minčių šia tema yra pateikę „Dansu Dansu“ tinklaraštininkai.

Suprantama, tai ne vienintelis tokio pobūdžio tinklas – panašų projektą, skirtą dalintis informacija apie savo buvimo vietą, sukūrė ir „Facebook“ socialinis tinklas. Tiesa, kol kas „Facebook Places“ populiarumu nusileidžia „Foursquare“. Autoritetingas interneto ir technologijų portalas „Mashable“ neseniai atliko skaitytojų apklausą, kurios duomenimis „Foursquare“ naudojasi kone trigubai daugiau „skaitmeninių klajoklių“ negu „Veidaknygės“ siūloma alternatyva.

Tad, jeigu jus traukia naujovės, norite parodyti draugams, kokia gyvenamoji aplinka jus supa ar tiesiog ieškote įdomių bendravimo būdų, išbandykite „Foursquare“.

Naudingos nuorodos:

2010 spalio 19
Kategorijos: Paslaugos

Skambučių registrasŠiek tiek atnaujinome paslaugą Skambučių registras, kuri ypatinga tuo, kad kai abonentas yra nepasiekiamas, apie jam adresuotus skambučius pranešame SMS žinute, vos tik jis vėl tampa pasiekiamas. Iš tiesų labai patogu.

Tačiau pabendravę su verslo klientais pamatėme, kad gali būti ir dar patogiau. Jeigu įmonės darbuotojas yra nepasiekiamas, nes, pvz., tuo metu skrenda lėktuvu arba tiesiog išsikrovė telefono baterija, o jam tuo metu skambina svarbus klientas skubiu reikalu, tai gali įmonei pridaryti didelių keblumų. Tačiau jei kitas kolega ar vadovas operatyviai gauna informaciją apie šį praleistą skambutį ir gali klientui perskambinti, reikalus ar problemas galima išspręsti išties greitai.

Tad nuo šiol užsisakę Skambučių registrą papildomai galite nustatyti iki trijų telefono numerių bei iki trijų el. pašto adresų, kuriais bus siunčiami pranešimai apie praleistus skambučius. Tai galima padaryti savitarnos svetainėje.

Tai ne tik patogu, bet ir nemokama – siunčiamos žinutės nieko nekainuoja.

Tiesa, nors paslauga reikalingesnė verslui, ja gali naudotis ir privatūs klientai.

Operatyvaus darbo!

Naudingos nuorodos:

Parašė Greta, Marketingo skyrius

2010 spalio 18
Kategorijos: Paslaugos
Raktažodžiai: , , ,

Facebook telefone„Jei tavęs nėra čia, tai kažin, ar tu esi iš viso“. „Kol neprisijungiau, nė neįsivaizdavau, kad turiu tiek draugų“. „Būnant čia posakis „pasaulis yra mažas“ įgyja naują prasmę“. Šias ir dar daugiau įdomių minčių girdime, kai prabylama apie interneto socialinį tinklą „Facebook“ (verčiant pažodžiui iš anglų kalbos – „veidaknygė“).

Net keista, kaip greitai šis bendravimo įrankis tapo nepamainoma daugelio žmonių gyvenimo dalimi – juk tuometinis Harvardo universiteto studentas Markas Zuckerbergas „Facebook“ sukūrė vos 2004 metais. Dabar juo naudojasi pusė milijardo Žemės gyventojų, daugiau kaip pusė prie savo profilio prisijungia kasdien.

Jeigu dar nesate „Facebook‘e“, siūlome rimtai pasvarstyti galimybę prie jo prisijungti. Kodėl? Štai kelios priežastys:

  1. Labai tikėtina, kad čia sutiksite daugelį savo draugų, kolegų bei pažįstamų: čia jau užsiregistravo daugiau kaip 700 tūkst. vartotojų iš Lietuvos arba kas penktas mūsų šalies gyventojas. Taigi tarp Baltijos kaimynų „Facebook“ naudojamės aktyviausiai .
  2. „Facebook“ nariai gali lengvai keistis įdomia informacija su bendraminčiais ir draugais: dalytis nuotraukomis, paveikslėliais, vaizdo klipais, be to, pramogauti, rasti naudingų žinių, kurti nuotraukų albumus, įvairias grupes, jungiančias vienminčius iš viso pasaulio.
  3. Visa tai yra nemokama.

Klausiate, kodėl mes kalbame apie šį socialinį tinklą? Ogi todėl, kad naudotis juo galima netgi neturint kompiuterio bei interneto – pakanka mobiliojo telefono. „Facebook“ galima pasiekti mobiliuoju internetu, adresu m.facebook.com – ši svetainė veikia su bet kokia mobiliojo interneto naršykle. O jeigu turite išmanųjį telefoną su lietimui jautriu ekranu, junkitės adresu x.facebook.com.

Beje, vis daugiau telefonų išleidžiami su jau įdiegta programa, leidžiančia greitai prisijungti prie „Facebook“ svetainės, paprasčiau atnaujinti savo būseną ar paskelbti nuotraukas ir palaikyti ryšius su savo draugais. Taigi, jei negalite pakęsti vienatvės, siūlome paprastą ir smagų būdą jai įveikti.

Suprantama, „Facebook“ nėra vienintelis būdas bendrauti mobiliajame internete. Kaip jį galima išnaudoti ryšiams su aplinkiniais megzti bei plėsti, sužinosite pasižiūrėję šį klipą .

O netrukus plačiau papasakosime ir apie sparčiai populiarėjantį socialinį tinklą „Foursquare“, leidžiantį tapti savo mėgiamos kavinės, bibliotekos ar parduotuvės… meru!

Naudingos nuorodos – mobiliojo interneto telefone kainos privatiems klientams, verslui ir PILDYK vartotojams.