2015 vasario 27
Kategorijos: Visa kita

„Vieną dieną tiesiog ekrane užsidegė „no service“. Veikė, viskas buvo gerai, o po to rašo „Insert SIM“ – nepriima nei vieno operatoriaus kortelės“ – tokias ir panašias klientų istorijas pastaruoju metu išgirstu vis dažniau. Dažniausiai klientai skundžiasi telefonais, kuriuos įsigijo ne oficialioje pardavimo atstovybėje. Jų istorija prasideda telefoną nusipirkus per skelbimus, lombarde ar iš „pažįstamų pažįstamo“.

Paradoksalu, kad ši problema dažniausiai nutinka naujiems – nenaudotiems ar mažai naudotiems – telefonams. Jie gali nustoti veikti tiek iškart įsigijus, tiek spėjus panaudoti kurį laiką. Dažnai būna ir taip, kad telefonas jau nuperkamas neveikiantis, nes pasitikima pardavėju, perkant netikrinama.

Taigi, kas nutinka telefonui?

„No service“ ar „Insert SIM“ užrašai telefone reiškia, kad greičiausiai jis buvo blokuotas (blokuotas telefono IMEI). „Tele2“, kaip ir visi Lietuvoje veikiantys operatoriai, blokuoja IMEI tuose telefonuose, kurie buvo pavogti, pamesti, nusavinti, užregistruoti policijoje kaip dingę, įgyti nusikalstamu būdu, už juos nebuvo sumokėta ir pan.

Tai, kad kliento IMEI užblokuotas, gali patvirtinti bet kuris autorizuotas mobiliųjų telefonų techninis centras. Kodėl konkrečiai jis buvo blokuotas atsakyti gali tik operatorius, kuris blokavo telefoną, ir tik pačiam savininkui.

Bėda ta, kad pirkdami „iš antrų rankų“, klientai negali būti tikri, kas nutiko su telefonu iki kol jis pateko pas juos. Labai tikėtina, kad iš „pažįstamų“, per skelbimus ar atsisiųstas telefonas prieš tai priklausė kažkam kitam, gal net pakeitė kelis savininkus. Ir būtent kažkas kitas, o ne pinigus sumokėjęs ir šiuo metu telefoną turintis asmuo yra oficialus telefono savininkas.

Pagal šiuo metu galiojančius įstatymus, už telefono techninę būklę atsako telefono pardavėjas. Taigi, jei telefono savininkas esate ne jūs, o jį pirkote iš „antrų rankų“, pagal šiuo metu galiojančius įstatymus, už telefono techninę būklę ir atsako tos „antros rankos“. Bet ar grįšite į lombardą? Ar rasite vėl skelbimą, telefono numerį pardavėjo, iš kurio pirkote telefoną? Ar išdrįsite prieiti prie „pažįstamo“ iš kitos laiptinės pareikalauti savo teisių? Vargu…

Nereikėtų apsigauti ir skelbime esančiu užrašu „su „Tele2” garantija“. Jis gali būti melagingas, mat „Tele2“ garantiją suteikia tik oficialiose prekybos vietose pirktiems telefonas, kai jų savininkas nusakomas sutartimi. Garantijos „iš antrų rankų“ pirktam telefonui „Tele2“ nesuteikia.

Ką daryti?

Labai gaila visų į tokią padėtį patekusių klientų, todėl nuoširdžiai noriu patarti – nepirkite telefono iš neautorizuotų telefonų parduotuvių.

Puikiai suprantu, kad kaina skelbimuose, lombarduose ir įsigyjant iš gatvėje sutikto vaikino rankų yra tikrai mažesnė, tačiau rizika – žymiai didesnė. Tikra tiesa, kad sutaupyti 30-40 proc. yra žymi suma ne vienam mūsų – už geresnį telefoną sutaupymas gali siekti ir 300 eurų. Visgi, jei telefonas nustoja veikti ir tampa beverčiu, „išmesta“ suma tampa žymiai didesnė. Be to, patirta moralinė žala pinigais net neįvertinama, juolab, kad ir išeitis tokioje situacijoje yra labai miglota.

Norint įsigyti svajonių telefoną yra daug oficialių būdų. Operatoriai stipriai konkuruoja vienas su kitu, todėl siūlo konkurencingas kainas ir suteikia galimybę pirkti telefoną lizingo būdu, pasinaudojus bet kurio Lietuvoje veikiančio banko/lizingo paslauga. Gal sutaupyta kaina ir nesieks tos, kurią galėtumėte gauti iš „antrųjų rankų“, tačiau būsite ramūs – telefonui sugedus, jis bus pataisytas, kokybės garantija išlaikyta, o iš operatoriaus ar pardavėjo galėsite drąsiai reikalauti, kad atsakytų už prekės kokybę.

Tiesa, yra nelegalių būdų, „priverčiančių“ telefoną vėl veikti – tačiau bet koks autorizuotas telefonų servisas to nedarys, o vietiniame „servise“ pataisytas telefonas nebetenka garantijos. Tad jei turėjote naują telefoną su 24 mėn. garantija – jos po „pataisymo“ nebeliks. Telefonui sugedus, techninis servisas nemokamo garantinio remonto neatliks, galimybės pakeisti brokuotą telefoną nebebus.

Jei jau taip nutiko, kad perkate telefoną „iš antrų rankų“ – sudarykite pirkimo/pardavimo sutartį, pasirašykite prekių priėmimo/perdavimo aktą, galiausiai bent raštelį su parašu, kas, kada ir kokią pinigų sumą paėmė už įsigytą telefoną (nurodant telefono modelį). Paimkite pardavėjo kontaktus, jo duomenis ir visa, kas gali būti naudinga policijai, jei staiga paaiškėtų, kad telefonas yra vogtas, o jūs norite atgauti už pirkinį sumokėtus pinigus.

Atsitikus tokiam įvykiui – drąsiai kreipkitės į policiją, pateikite duomenis. Gali būti, kad pinigai bus Jums sugrąžinti pasibaigus ikiteisminiam tyrimui ir nustačius kaltininkus… po 2 metų. O gal ir nebus…

Remigija Mikolaitienė, Kredito kontrolės skyrius

2012 gruodžio 11
Kategorijos: Paslaugos


Turim gerą naujieną kauniečiams! Naujausias ir daugiau galimybių siūlantis mūsų salonas veikia prekybos centre „Savas“ Kaune, Savanorių pr. 346. Šią naujieną „Savo“ lankytojams skelbė kalėdinis „Tele2“ elnias, pažįstamas iš TV reklamų. Jis, kaip dera elniui, spėriai aplakstė visą prekybos centrą ir jo lankytojus kvietė išbandyti interaktyviojo salono galimybes.

Kuo šis naujasis „Tele2“ salonas ypatingas? Nuo savo pirmtakų jis skiriasi interaktyvia siena, kurioje pristatomi pabandymui skirti išmanieji telefonai ir yra įrengti didžiuliai skystųjų kristalų ekranai. Šiuose bus rodomos linksmosios „Tele2“ bei mobiliųjų telefonų gamintojų reklamos ir kita naudinga informacija. Salos atidarymo dieną visi, užsukę pasižvalgyti, gavo progą „pačiupinėti“ ir išbandyti „Nokia“, LG, „Samsung“ ir „Huawei“ telefonus. Salone galima išbandyti net 12 naujausių telefonų modelių.

Naujasis salonas taip pat pasitinka atsinaujinusiu dizainu – jis šviesesnis ir spalvingesnis, o sienas puošia didžiulės aplikacijos ir plakatai. Visus, apsilankiusius salone šventiniu periodu, pasitiks kalėdiniai vaizdai. Vėliau sienas puoš mėgstami „Pildyk“ ir „Tele2“ reklaminių serialų herojai.

Atidarymo dieną visi, tapusieji „Tele2“ klientais, ne tik džiaugėsi kalėdinėmis akcijomis, bet ir buvo apdovanoti įvairiais „Tele2“ suvenyrais.

Jei apsilankysite PC „Savas“, kviečiame užeiti. Primename, kad artėja Kalėdos, o salone rasite gerų akcijų ir nuolaidų. Tad visai gali būti, kad ne tik nustebsite pamatę naujovišką „Tele2” saloną, bet ir apsidžiaugsite radę, ką per šventes būtų galima padovanoti mylimam žmogui, šeimos nariui, draugui, giminaičiui ar sukaktuvininkui.

Daugiau nuotraukų iš salono atidarymo rasite mūsų „Facebook“ puslapyje.

2010 gruodžio 09
Kategorijos: Paslaugos

Kiekvieną mėnesį suskumbame mokėti sąskaitas. Naudojantys elektronines sąskaitas žino, kad jas gaus anksčiau nei jų draugai – popierines.

Jei labai mėgstate popierių ir jo atsisakyti nenorite, apmokėti sąskaitą galima ir nesulaukus paštininko ar kurjerio. Nuo šiol mokėtiną sąskaitos ir kitą svarbią apmokėjimui informaciją galima sužinoti atsidarius savitarną telefone. Ją rasite adresu (telefono naršyklėje suvedę) m.manotele2.lt. Prisijungsite iš karto – be jokių slaptažodžių ir papildomos identifikacijos.

Prisijungus Jums atsidarys dalis Mano informacija, kur rodomas einamojo mėnesio sąskaitos dydis (numerio, kuriuo naudojatės) bei išnaudotas mobiliojo interneto duomenų kiekis (labai naudinga informacija tiems, kurie naudojasi internetu telefone).

Mokėtiną sąskaitos sumą rasite spustelėję ant skilties Sąskaita, kur pateikiami sąskaitos svarbiausi duomenys:

- sąskaitos laikotarpis;

- suma už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas;

- skola arba permoka, jei tokia yra;

- galutinė mokėjimo suma (Sąskaitos suma).

Dažnas klientų klausimas – ar į šią sumą įeina minimalus mėnesio mokestis? – Ne, į einamojo mėnesio sąskaitą nėra įskaičiuoti minimalūs bei kiti mėnesiniai (pvz., mobiliojo interneto planų, Šeima ir draugai, Alio Europa) mokesčiai.

Ar kainuoja naršymas savitarnoje telefone – m.manotele2.lt? Taip, kainuoja, tačiau neišsigąskite – kaina labai nedidelė. Tarkime, Jūs nesinaudojate jokiu mobiliojo interneto paketu, kuris sumažintų išlaidas, ir už internetą mokate standartinę kainą – 0,50 Lt/MB. Tokiu atveju atidaryti m.manotele2.lt puslapiuką ir peržiūrėti jame teikiamą informaciją kainuos vos kelis t.y. 1-2 centus :)

Parašė Danguolė, Klientų aptarnavimo skyrius

2010 spalio 27
Kategorijos: Visa kita
Raktažodžiai:

Numerio skelbimasŠtai šią savaitę gavom du niuksus iš žiniasklaidos. Pelnytus, beje.

Pirma situacija aprašyta žurnale „Veidas“. Pasirodo, netyčia atskleidėme klientės asmens duomenis trečiajai šaliai – informacijos tarnybai „118“. Ši paskelbė juos savo tinklapyje, iš kur duomenis galėjo gauti visi, kas pageidavo.

Kaip tai nutiko? Pasirašant sutartį vartotojas turi teisę pasirinkti, ar atskleisti savo duomenis viešai. Dauguma to nepageidauja, tačiau dalis mūsų klientų naudojasi šia galimybe.

Informacija apie tai, ar klientas sutinka viešinti savo duomenis, ar ne, mūsų vidaus apskaitos sistemose nurodoma aktyvuojant naują SIM kortelę. Tai neautomatizuotas procesas, jį atlieka žmogus – ir yra žmogaus klaidos galimybė. Štai tokia klaida ir įvyko.

Antroji situacija aprašyta portale delfi.lt. Vartotojas, nutraukęs sutartį su mumis, perkėlė numerį į kito operatoriaus tinklą – bet vis tiek gavo mūsų sąskaitas. Paaiškėjo, kad ir vėl nemalonumų priežastimi tapo žmogaus klaida. Kaip ir ankstesnėje situacijoje, didelė dalis procesų atliekama rankomis; vartotojui perkėlus numerį, mūsų apskaitos sistemoje buvo klaidingai pažymėta, kad žmogus vis dar naudojasi mūsų paslaugomis, todėl sistema toliau generavo sąskaitas. Kaip tik dėl to ir klientų aptarnavimo specialistas, konsultavęs klientą telefonu, negalėjo identifikuoti problemos – jis matė klaidingą informaciją, kad klientas vis dar naudojasi mūsų paslaugomis.

Abiem atvejais situacijos tokios retos, kad net neturėjome procedūros, nustatančios, kaip tokiais atvejais reaguoti. Rezultatas – telefonu klientus konsultavę specialistai negalėjo jiems padėti ir situacijos išsisprendė tik įsikišus žiniasklaidai, o tai dvigubai nemalonu.

Aišku, kad galiausiai klientų problemas išsprendėme, tiek vieno, tiek kito atsiprašėme ir sutarėme dėl kompensacijų. Tačiau to negana; mes nenorime, kad tokios situacijos pasikartotų.

Todėl spręsdami pirmąją situaciją mes atliekame visų vartotojų, kurie sutiko skelbti savo duomenis viešai, auditą. Kalbant paprasčiau, mes tiesiog lyginame mūsų visaus sistemose įvestą informaciją su ta, kuri pateikta sutartyse su klientais, ir taip tikriname, ar neįsivėlė daugiau panašių klaidų. Tai didžiulis darbas, bet jį padarę būsime tikri, kad daugiau tokių klaidų nėra – o jei jų rasime, ištaisysime.

Antruoju atveju mes jau šiandien įdiegėme papildomas kontrolės procedūras – vartotojui nutraukus sutartį ir perkėlus numerį bus papildomai tikrinama, ar jo duomenų nebeliko mūsų apskaitos sistemose. Tai reiškia, kad daugiau situacijų, kai iš mūsų tinklo išėjęs vartotojas tebegauna sąskaitas, nebus.

Savo klaidas taisom ir iš savo klaidų mokomės.

Parašė Andrius, ryšiai su visuomene

1